RADIONICE
Radionica – Šareni svijet emocija
Cilj radionice bio je prepoznavanje i imenovanje osjećaja. Usredotočili smo se na dvije od četiri osnovne emocije: sreću i ljutnju.. Zadatak je bio kroz različite aktivnosti izraziti navedene emocije pokretom i odgovarajućim izrazom lica.


Radionica – Izvrnuto, obrnuto
Cilj radionice bio je razvoj emocionalne inteligencije, prepoznavanje, imenovanje i izražavanje osjećaja. Cilj ovih aktivnosti bio je prepoznavanje trenutnih emocija, poticanje izražavanje tih emocija te poticanje aktivnog slušanja i prihvaćanje emocija drugih kao i jačanje socio-emocionalnih vještina i otpornosti razumijevanjem i osvještavanjem sreće i psihološke dobrobiti.
Radionica – Kako sam danas?
Cilj radionice bio je prepoznavanje, imenovanje i izražavanje osjećaja. Kroz aktivnosti usredotočili smo se na prepoznavanje trenutnih emocija, poticanje izražavanja tih emocija te poticanje aktivnog slušanja i prihvaćanje emocija drugih.


Radionica – U školske klupe bez muke
Logopedska radionica “U školske klupe bez muke” obuhvatila je nekoliko važnih jezičnih vještina koje su od ključne važnosti za predvještine čitanja i pisanja. Kroz igru i zabavne aktivnosti djeca su imala priliku učiti i vježbati. Zajedno smo istraživali i vježbali kroz zabavne aktivnosti koje potiču govorno-jezični razvoj. Obuhvatili smo širok spektar poticajnih vježbi koje su važne za razvoj predčitalačkih sposobnosti.
Radionica – Pričom do govora
Logopedska radionica obuhvatila je različite aktivnosti usmjerene na razvoj jezičnih vještina te širenje rječničkog znanja. Cilj aktivnosti bio je kroz zabavne edukativne aktivnosti jačanje jezične vještine, čije je usvajanje ključno u ranom razvoju, poticanje logičkog razmišljanja, odnosno razumijevanja slijeda radnji te verbalnog izražavanja.


Radionica – Od slike do priče
Logopedska radionica “Od slike do priče” obuhvatila je različite aktivnosti usmjerene na razvoj jezičnih vještina i fonološke svjesnosti te širenje rječničkog znanja. Aktivnosti potiču razvoj kreativnosti, ali i logičko razmišljanje i zaključivanje što je važno za razumijevanje priče. Sposobnost prepoznavanja i produciranja riječi istog glasovnog završetka početna je faza razvoja fonološke svjesnosti što je temelj za kasniji razvoj čitanja i pisanja.
Radionica – Stvaranje svijeta
Nakon shvaćanja pojma Svemira i nastajanja naše galaksije, proveli smo pokuse kojima smo djeci približili postojanje sitnih čestica, atoma, nastajanje planeta i zvijezda te tri stanja vode koja postoje na našoj planeti.


Radionica – Šumske životinje
Cilj radionice bio je upoznati djecu s vrstama i karakteristikama šumskih životinja. Djeca su s velikim zanimanjem slušali o šumskim životinjama, a o njima su učili kroz razne slušne, senzomotoričke i grafomotoričke aktivnosti.
Radionica – Vježbom kroz igru
Provedenom radionicom poticao se razvoj grube motorike. Gruba motorika je sposobnost korištenja velikih mišića tijela za stajanje, hodanje, skakanje i trčanje. Ove vještine počinju se učiti od samih početaka. Razvoj grube motorike je od velike važnosti u razvoju djeteta jer se na njega naslanja daljnji razvoj fine motorike. Kroz radionicu djeci su bile ponuđene različite aktivnosti koje potiču na razvoj koordinacije, ravnoteže, balansa i preciznosti.
